Rabu, 15 Julai 2009

Laporan Harakah Shabab Mujahidin

Alhamdulillah,
Segala puji-pujian hanya bagi Allah, Tuhan seluruh alam. Selawat dan salam semoga tercurah bagi Nabi kita Muhammad saw, bagi keluarganya dan para sabatnya.

Amma ba’du.. Saudara-saudaraku sekalian dari Harakah Shabab Mujahidin di Somalia -dengan rahmat Allah swt, kita telah berhasil melakukan pembunuhan terhadap dua tentera Kafir dengan cara menembak mereka di kepala ketika mereka berdiri ketika berdiri dalam pasukan mereka di pasar Bakro, dan segala puji hanyalah milik Allah.


Mujahidin kita juga telah berusaha untuk membunuh Perdana Menteri Ali Muhammad Jedi yang disokong oleh tentera-tentera kafir dengan meletupkan bom yang ditanam ditepi jalan namun kenderaan yang dinaiki beliau terselamat dan tiada yang terkorban. Mereka juga terlepas dalam tiga serangan selepas itu namun mereka tidak akan berdaya di hadapan Allah swt yang maha kuasa.

Kami juga ingin memberi khabar gembira kepada umat islam Somalia bahawa ketua tentera kafir Ethiopia Jendral Ibri Deila yang yang cedera serius ketika diserang oleh mujahidin kita di istana Presiden Moghadishu yang semakin parah dan kritikal itu telah dipindahkan ke Adis Ababa untuk dirawat. Namun dalam keadaan nazak akibat cedera beliau telahpun mati. Nerakalah balasan yang pantas baginya dan tempat tinggalnya yang abadi. Cukuplah Allah yang segala urusan bergantung pada-Nya dan cukuplah Allah sebagai pemberi kemenangan


Dan saudara-saudara sekalian Harakah Shabab Mujahidin masih hebat pada jalan mereka, maju berjihad melawan penjajah dan kafir Ethiopia agar kalimat Allah menjadi yang paling tinggi serta tidak ada lagi fitnah, dan din seluruhnya menjadi milik Allah. Allahu Akbar ! Allahu Akbar ! Allahu Akbar !


“Kemuliaan itu hanya milik Allah, Rasul-Nya dan orang-orang beriman, akan tetapi orang-orang Munafik tidak mengetahuinya.”


Ya Allah yang menurunkan Kitab, Yang Maha Cepat Pembalasannya dan Penghancur musuh-musuh-Nya, kalahkanlah tentera kafir Ethiopia beserta sekutu-sekutu mereka di kalangan orang-orang Kafir dan siapa saja yang berada dalam barisan mereka.

Daripada: Saudara Kalian, Harakat Shabab Mujahidin, 02 Jamadul Awal 1428

Sumber: www. arrahmah.com








Tiada ulasan: